27. prosince 2011 - Beskydy

Na druhý svátek vánočni jsme vyrazili na kratší procházku (cca 10 km) do Beskyd. Naše cesta začala na vlakové zástavce Čeladná a od tama jsme vyrazili směr Ondřejník a pak zase zpět. Počasí nám moc nepřálo, ale společnost jak psí tak lidská byla parádní, a proto výlet stál opravdu za to. Všem zúčastněným děkuji za úžasný výlet.

foto Tom

20. prosince 2011 - neděle a úterý

V neděli jsem se zúčastnil slavnostního odpoledne pořádaného organizací Podané ruce, jejímž jsem členem. Vixie dostala nový postroj a brašničky s nápisem canisterapie a já dostal nové trička, šiltovku a kalendář Podaných rukou. Součástí tohoto odpoledne byl také doprovodný program, který zajistili klienti u kterých Podané ruce provozují canisterapii. Byl to úžasný zážitek.

Dnes jsem s Vixie ukončili pasteveckou sezonu a již se těšíme na sezonu 2012 :)

12. prosince 2011

Poslední dobou jsem byl hodně v práci a tím pádem nebylo mnoho času na výlety. S Vixie se ale snažíme neděle stále trávit v Libhošti a paseme a paseme. Doufám, že nám vše půjde a příští rok zkusíme vyrazit na IHT 1. Přikládám jednu podařenou fotku z pasení. V podání Vixie je ale pasení trochu více akčnější :).

22. listopadu 2011 - fotky by Lulu

další fotky

17. listopadu 2011 - výlet

Frýdlant nad Ostravicí - Ondřejník - Skalka - Kunčice pod Ondřejníkem

14. listopadu 2011 - sobotní výlet a nedělní pasení

V sobotu jsme vyrazili společně s naší pasteveckou skupinou na hory. Tentokrate jsme však nejeli autem ale vlakem. Dojeli jsme do Frenštátu pod Radhoštěm a naše cesta vedla nahoru na Pustevny a potom na Tanečnici a zase zpět. Cestou jsme se však trochu ztratili a naše cesta se trochu protáhla. Nakonec to bylo téměř 30 km. Cesta však byla příjemná a hlavní zásluhu na tom měla úžasná psí a lidská společnost. Díky moc za fajn výlet a snad to zase brzy zopakujeme.

V neděli jsme se zase společně všichni potkali, tentokráte to však bylo v Libhošti na pasení. S Vixie jsme pasni nejdříve na sedmi ovečkách a na konec jsme se zase vrhli na celé stádo.

7. listopadu 2011 - úžasná sobota x špatná neděle

V sobotu jsme s Vixie byli zase na pasení v Libhošti. Tentokráte jsme ale připravovali ovečky na nedělní závody. Nejdříve jsme se snažili ochodit ovečky co byly již na pastvině. Verča s Ajou potom přivedli dalších cca 80 ovci a z těch se 20 dalo stranou a my dva s Vixie jsme zbylých 60 oveček odvedly na vzdálenější pastvinu. Byl to úžasný pocit jít se svým psem a tolika ovcemi. Vše proběhlo hladce a my stádo zavedli tam, kde jsme měli.

V neděli jsem se chtěl jít podívat na závody, ale bohužel nebyl odvoz a tak jsem se rozhodl, že s Vixie zajdeme za babičkou a potom za bráchou, kde si Vix bude moci poběhat s Guccim. Počasí bylo úžasné a tak jsme zůstali na zahradě. Vixie běhala pro balonky a najednou se mi zdálo, že má v puse krev. Měla překouslý jazyk a pak jsem koukl pořádně a viděl tržnou ranku pod okem a taky kus kůže bez srsti. Naštěstí oko bylo v pořádku. Vixie ale dělala že se naprosto nic nestalo a že je úplně v pořádku. Hold ta židle jen neuhla. :)

Dnes už má ranku pod okem zatáhnutou a už jí ani nemokvá ten kus bez srsti. Snad se to brzy vše zahojí a osrstí. :)

31. října 2011 - Jeseníky

Ve čtvrtek jsme s Vixie vyrazili směr Jeseníky do Hraběšic. Vixie byla téměř celé dny venku na zahradě, kde ji pořád někdo házel balonék nebo si s ní hrál. V sobotu jsme vyrazili na parádní procházku a v neděli jsme rovnou z vlakového nádraží vyrazili na ovečky. Tentokráte jsme pásli na cca 50 ovcích a Vixie to opravdu hodně šlo. Udělala mi velkou radost.

23. října 2011 - Vixie a Algida

10. října 2011 - Algida

Ve čtvrtek jsme se s Vixie účastnili Evropského dne s handicapem, společně s Lucinkou, Dorinkou a Algidou jsme byli na ostravském výstavišti. Tam také došlo k úmluvě, že Algidu budeme s Vixie o víkendu hlídat :) V pátek odpoledne již Algida tvořila s námi trojici. Holky si to náramně užívaly, buď byly venku se mnou nebo se doma praly jako o život. V neděli Algi po poledni jela domu a Vixie usla jako dřevo a spala a spala. Tento víkend jí dal pořádně zabrat. :)

2. října 2011 - národní výstava psů

S Vixie jsme tento den vyrazili do Polska na naši druhou národní výstavu, tentokráte však do Rybnika. Jen co jsme vyjeli prvni kopec, tak nám auto vypovědělo službu. Naštěstí se mi povedlo sehnat náhradní auto a výprava mohla pokračovat v cestě. Na výstavu jsme však dojeli s hodinovým zpožděním. Následovala rychlá platba a útěk ke hruhu, kde po mně paní chtěla složku s papíry, kterou jsem samozřejmě neměl. Takže, další běh přes celé výstaviště a pak zase zpět ke kruhu. No a na otázku, kdy jdeme na řadu, přišla odpověď, teď. No a nakonec to vyšlo :).

Airy Vixen Graceful Avalanche - výborná 1, CWC

28. září 2011 - zkouška

Vixie složila zkoušku Základního minima - ZM (stopy - poslušnost - obrany)

25. září 2011 - Vixie se stala chovnou fenou

V neděli jsme s Vixie vyrazili do Brna kde probíhala bonitace border kolií. Měli jsme tam také sraz s Martinou a Sandrou. Martina přivezla Joy a Sandra Bada. Vixinka se pořádně prolítala s "taťkou" a "mamkou" a já pokecal s Martinou a Sandrou :) Den to byl velmi příjemný. No a Vixie se také stala chovnou fenou.

Joy /Jessamine Sprite Black Chevers/ získala titul Klubový šampion. Gratulujeme.

22. září 2011 - fotky téměř za domem :)

11. září 2011 - Canisterapeutický víkend

S Vixinkou jsme tento víkend trávili v Lištím Mlýně, kde probíhal Canisterapeutický víkend. Byla to opravdu velmi náročná akce. V sobotu jsme začali v devět hodin ráno a končili v půl deváté večer. Během této doby jsme si vyslechli velmi zajívamé přednášky o canisterapii a také složili zkoušku z poslušnosti. Druhý den začal před půl devátou a to nastala zkouška ze speciálních cviků jako bylo např. setkání s rozhodčím, chůze u vozíčku, polohování, atd. Vixie se mnou vše zvládla na jedničku a tím pádem jsme také složili zkoušku canisterapeutického psa a stali se oficiálně canisterepautickým týmem a hned jsme se také stali členy Podaných rukou. V neděli nám dělala úžasnou společnosti Lucka s Algidou. Nějaké fotky snad budou zítra :).

4. září 2011 - nabitý víkend

V pátek jsme s Vixie jeli do Frýdku Místku kde jsme společně s paní Kunčickou navštívili domov důchodců. S Vixie jsme si šli vyzkoušet canisterapii. Vixie byla moc šikovná. Nechala se hladit a podávala pac jako o závod. Zvláště pak když za to dostávala piškoty :) Potom jsme šli ještě na cvičák kde jsme trénovali poslušnost a speciální cviky na canisterapeutické zkoušky.

V sobotu jsme společně s Martinem, Janou a Berry vyrazili na odpolední procházku na Mexiko. Vixinka s Berry lítala jako divá a užívala si psí společnost na maximum.

Neděle patřila pasení.

27. čsrpna 2011 - Mezinárodní výstava psů Mladá Boleslav

Airy Vixen Graceful Avalanche - výborná 1, CAC - rozhodčí Vasiliev Oleg RU

22. srpna 2011 - výlet: přehrada Baška a Šance

15. srpna 2011 - Pustevny, Tanečnice, Čertův mlýn - Beskydy

V neděli jsme s Vixie byli na horách. Vyrazili jsme na delší pochod z Frenštátu pod Radhoštěm směr Raztoka. Jelikož na lanovku čekalo asi milion lidí :) šli jsme tedy na Pustevny pěšky. Cesta to byla strmá a dlouhá. Po výstupu na Pustevny jsme pokračovali dále směr Tanečnice a pak na Čertův mlýn a pak nás čekala strmá cesta dolů. Byl to velmi náročný výlet a celkem jsme ušli přes 20 km. Vixie ve vlaku spala jako šípková Růženka. Dnes ráno už však byla zase plná elánu, zato já jsem na tom hůř :)

4. srpna 2011 - Tábor

Vzpomínka na tábor. Autor Pitrys Díky :)

3. srpna 2011 - foto

Slibované fotky z pasení. Díky Tome :)

1. srpna 2011 - Letní výcvikový tábor Nemošice 2011

22. července jsme vyrazili směr Ústí nad Orlicí, kde jsme také jednu noc přespali. /ještě v posteli :)/ Druhý den jsme již brzy ráno byli v Nemošicích a stavěli stan. Tábor byl určen převážně dětem, ale i tak se nás tam sešlo 10 dospělých. Cvičili jsme většinou 4 x denně. S Vixie jsme si opět zkusili agility a obrany. Hodně jsme pokročili ve stopách a snad i trochu v poslušnosti. Pro zpestření jsme si také zkusili obedienci a záchranářský výcvik. Byl to parádní tábor :). Na závěr jsme si zkusili zkoušku ZPU1 a pan rozhodčí Hon nám dal 132 bodů. Nyní ještě budeme trénovat a snad na podzim bychom tuto zkoušku mohli už oficiálně složit. Za fotky díky Pitrysovi.

mládež :)

agility

stopy

poslušnost

17. července 2011 - výlet

V sobotu jsem společně s Tomem Verčou Ajrinkou a Beizzinkou vyrazili směr Zděchov, kde se Verča jela podívat za malou Brixie. Štěněčí sestry s polu pořádně dováděli. Zahradě jejich dovádění dalo docela zabrat. Potom jsme pokračovali směr Brno kde probíhaly Brněnské psí dny a také tam na malou Beizi čekala její druhá sestra Brie. Chvíli jsem se dívali na dogfrisbee a pak šli k řece. Naše cesta však ještě pokračovala dále k lomu, kde jsme s Vixie zatím byli každé léto. Je to úžasné místo. A pak jsme už vyrazili směr domov.

V neděli jsme byli opět na pasení. Snad budou i nějaké fotky.

10. července 2011 - Jeseníky

Předchozí týden jsme s Vixie trávili v Hraběšicích. Zvladli jsem spoustu vyletu, snad by se dalo říct i tůr po Jeseníkách. Byla to parádní odpočinková dovolená. Vixie byla stále na zahradě a domů chodila jen v noci, když musela :).

29. června 2011 - pasení

Po téměř roce jsme s Vixie poprvé pásli více než 10 oveček. Myslím že jich bylo cca 70, možná i více. Vixinka se snažila, ikdyž chvilkama bylo vidět, že jich je prostě moc :). V neděli si to asi zase zopakujeme :)

25. června 2011 - ZOP

Vixie složila zkoušku ZOP na výborně.

24. června 2011 – Aram

v chovatelské stanici Magnolia Flower mají stále jednoho volného pejska. Je jím Aram. Nejkrásnější pejsek z vrhu. Pokud někdo máte zájem a víte co taková malá borderka potřebuje, určitě výběrem nešlápnete mimo :). Pokud máte zájem, kontaktujte mě nebo přímo majitelku Káju Gabalovou.  /Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript./

19. června 2011 - Satinské vodopády

V neděli jsme nezaháleli a vyrazili jsme na výlet společně s Filipem a Darcy. Namířeno jsme měli pod Beskydy podívat se na Satinské vodády. Je to opravdu velmi pěkné místo. Počasí nám sice moc nepřálo a pořádně jsme promokli, ale i přesto to byl moc vydařený výlet.

18. června 2011 - canisterapie

V sobotu jsme s Vixie vyrazili společně s Martinem a Berry do Frýdku-Místku. Konal se tam cvičák na canisterapii. Holky si cvičák parádně užili a pak taky návštěvu Martina a Jany. Byla to vážně podařená sobota. Domů jsme dorazili po 9 hodině a Vixie usla jak šípokává Růženka. :)

16. června 2011 - Vixie na dovolené :)

Jelikož jsem měl teď opravdu hodně práce, tak musela Vixie na prázdiny k Filipovi a Darcy, kde byla od úterý. Myslím, že si tyto dny maximálně užila. Filipe díky moc za hlídání.

13. června 2011 - Face

Vixinčina sestra Face /As You Like Graceful Avalanche/se zúčastnila Mistrovství Border kolií konaném v České Skalici a v kategorii A1 se stala Mistrem republiky 2011. Moc gratulujeme.

12. června 2011 - národní výstava psů

Dnes jsme s Vixie vyrazili na Národní výstavu psů do Racibórze. Vixie se předvedla v třídě pracovní, rozhodčí byla paní Anna Dzidt z Polska.

Airy Vixen Graceful Avalanche - výborná 1, CWC

11. června 2011 - narozeniny

Vixie dnes slaví své druhé narozeniny. Přikládám pár fotek po narozeninové večeři :). Všem sourozencům přejeme hooodně zdraví a taky spoustu úspěchů.

5. června 2011 - delší procházka na Štěrkovnu

23. května 2011 - pasení + štěňátka

V neděli jsme se jeli podívat na Mlýn u vodníka Slámy, kde 4. června 2011 bude probíhat zábavný program na kterém jsme měli společně s Verčou a Airinkou ukázat práci psa při pasení ovcí. Ovečky však mají velký strach nejen ze psů ale i z lidí, takže zatím budeme jen za ovečkami docházet a zvykat je pomalu na lidi a následně na psy. Snad na příští plánované akci v září, budeme moci ukázat co vše s ovečkami dokážeme. Když už jsme však byli blízko Mokrých Lazců, jeli jsme se také podívat na štěňátka Airinky. Jsou čím dál tím pěknější. :) Posuďte sami.

21. května 2011 - poslušnost

Vixie složila zkoušku ZZO na výborně.

16. května 2011 - Mezinárodní výstava psů Bratislava

Tento víkend jsme vyrazili do Bratislavy, kde Vixie na mezinárodní výstavě psů získala svůj první CAC. Společně s námi byla v Bratislavě také Terezka s Lexem. Lex získal téměř vše co mohl, dokonce získal i BOBa. (Vítěz plemene). Vixie s Lexem si pobyt v Bratislavě velmi užili, běhali spolu jako o závod. Jelikož Lex čekal na závěrečné soutěže, měli jsme možnost vidět s Vixie i kousek historického centra Bratislavy.

Airy Vixen Graceful Avalanche - výborná 1, CAC

Víkend byl také velmi úspěšný pro Vixinčinu matku Joy /Jessamine Sprite Black Chevers/. Ta v sobotu složila zkoušku IPO 3 a v neděli zkoušku ZPS1. Velká gratulace.

8. května 2011 - divoký víkend

V sobotu jsme vyrazili s Vixie za Filipem a Darcy a šli jsme na delší procházku do přírodní rezervace Polanský les. V tomto období byl celý les pokrytý kvetoucím česnekem medvědím. Ke konci procházky jsme se ještě zastavili u Ondry, kde se holky pořádně vyblbly.

V neděli jsme jeli opět na ovečky do Libhoště. Tentokráte byly ovce velice divoké a pasení se spíše podobalo chrtím závodům. :)

6. května 2011 - pasení

Naše první snažení o trial. Jak je vidět, máme ještě před sebou hoooodně práce :)

25. dubna 2011 - krásné velikonoce všem

23. dubna 2011 - výlet na Gírovou

Další fotky z výletu zde.

Vixinčina matka Joy /Jessamine Sprite Black Chevers/ složila zkoušku SChH/VPG1. Mooc gratulujeme.

20. dubna 2011 - chovatelská stanice RAINY LOVE

V chovatelské stanici Rainy Love se Airince narodila krásná štěňátka. Jeden malý modrý trikolorní kluk a čtyři černé trikolorní holčičky.

Malá AirinkaBirellČernoška

TlusťoškaSlušňačka

11. dubna 2011 - výlety

V sobotu jsme vyrazili na výlet na nejvyšší horu Beskyd, Lysou horu. Na vrcholu bylo hodně větrno a hlavně ještě sněžilo :)

více fotek zde

V neděli jsme vyrazili směr Loděnice. Svítilo sluníčko a bylo krásně.

3. dubna 2011 - Pasení ovcí v Trojanovicích

V neděli jsme vyrazili do Trojanovic kde se konalo pasení ovcí pod vedením Pavla Adamčíka. Dostali jsme spoustu dobrých rad a věřím, že nám pomohou v dalším posunu dál. Bylo to moc fajn.

12. března 2011 - Libhošť - FCI - pracovní zkouška v pasení - FCI HWT CS

Vixie dnes složila zkoušku FCI HWT CS na velmi dobře a měla nejlepší výsledek.

2. března 2011 - Výlet na Velký Javorník

17. února 2011 - Pasení

Fotky z nedělního pasení od Toma.

10. února 2011 - DNA TNS a DNA CL

Dnes dorazily výsledky testů z Austrálie. Bad /Filip ze Skalistých hor/ je DNA TNS a DNA CL Normál. Gratulujeme. Vixie je tedy také DNA TNS a DNA CL Normál po rodičích. Jupí :)

7. února 2011 - První pasení v roce 2011

s Vixie, Filipem a Darcy jsme vyrazili do Libhoště na pasení. Páslo se na beranech a hned na začátku jeden Vixie nabral, ta se však nedala a za chvíli vše klapalo jak mělo. Trénovali jsme hlavně outrun.

1. února 2011

Včera /31. ledna 2011/ se narodila štěňata v naší domovské chovatelské stanici Graceful Avalanche. Jsou to dva kluci a dvě holky. Jsou moc pěkní. Přejeme jim hodně zdraví a hodné a trpělivé páníčky :)

31. ledna 2011

O víkendu u nás byla na prázdninách Algida. :) Vixie si to náramně užila a holky blbly od rána do večera.

24. 1. 2011 - Psí výlet

O víkendu jsme byli na moc fajn výletě s kamarády. Šli jsme z vlakové zastávky Třebovice do Děhylova. Bylo to vážně moc fajn :).

Pár starších fotek od Toma

17. 1 2011

Víkend jsem trávil ve Sviernově, kde pobíhal první Vosa Cup. Já s Vixie jsem nezávodil, ale svoji premiéru měla Lucka s Face a moooooc jim to šlo. Gratulujeme k prvnímu úspěchu. :)

3. 1. 2011

Silvestr jsme s Vixie trávili v Hraběšicích v Jeseníkách. Byly to úžasné tři dny plné pohody a relaxu.

1. 1. 2011

Ať Vám Nový rok 2011 přinese ...

štěstí, úspěch a pohodu, naději a sounáležitost s Vaší rodinou a přáteli. Přejeme Vám šťastný nový rok.