15. prosince 2012 - minulý víkend

V pátek jsem šel z práce o něco dříve a cestou domů jsem si vyzvedl našeho víkendového hosta, Algidu :) Vixie si prodloužený víkend ve společnosti druhé borderky maximálně užila. Algidu jsme Lucince předali ve zdraví :) v pondělí odpoledne. Byl to příjemný víkend, který jsme si užili všichni tři.

25. listopadu 2012 - Lysá hora - fotky :)

19. listopadu 2012 - Lysý hora

V sobotu jsme tentokráte vyrazili směr Lysá hora. Cestovali jsme vlakem jako obvykle, ale tentokrát byl vlak téměř plný a to se projevilo i na cestě na Lysou. Neskutečné množství lidí mně ujistilo, že na Lysou vyrazíme nejdříve až za rok. Nakonec jsme ušli necelých 20 km, což byla docela pohoda :)

15. listopadu 2012 - pasení Libhošť

12. listopadu 2012 - Návštěva Opavy

V sobotu jsme s Vixie vyrazili na návštěvu k Verči a Tomovi do Opavy. Vixie si po celou dobu užívala společnosti dvou borderek. Moc se jí to líbilo. V neděli jsme přijeli domu až k večeru a tím pádem jsme nestihli ovečky, vše si ale vynahradíme ve středu :) Byl to moc povedený víkend a díky hostitelům za víkendové služby all inclusive :)

5. listopadu 2012 - Beskydy

V sobotu ráno jsme vyrazili směr Frenštát pod Radhoštěm. Od tama vedla naše cesta na Radhošt. Podívali jsme se na kapli sv. Cyrila a Metoděje, samozřejmě i na sochu pohanského boha Radegasta a pak na Pustevny a pak zpět na vlak do Frenštátu. Po horách jsme nachodili 25 km. Vixie vše zvládla, jen druhý den téměř celý odpočívala :) Pěkné počasí, dobrá společnost, kráné hory, prostě ideální výlet.

28. října 2012 - podzim a první sníh

16. října 2012 - nový mobil :)

Nový telefon, nová aplikace, nové zjištění :) S Vixie téměř každý den na našich procházkách ujdeme přibližně 12 – 13 km, no a za rok je to něco kolem 5000 km :) možná i více :)

8. října 2012 - Mistrovství světa v agility

Již ve středu večer šla Vixie na hlídání k Filipovi, za což mu moc děkuji, a já vyrazil společně s ostatními na Mistrovství světa v agility do Liberce. Cesta byla dlouhá, ale rychle utíkala. Zahájení mistrovství bylo zajímavé a pak se již rozjely závody družstev. Opravdu úžasný zážitek, i když čtyři dny na stadionu byly náročné. Spánku moc nebylo, ale společnost a atmosféra byla úžasná. Mnoho běhů bylo parádních, ale jeden mne naprosto uchvátil, a proto přikládám na něj odkaz  :)

1. října 2012 - další výlet do okolí

V sobotu jsme opět vyrazili na výlet s Filepem, Dančou a Dárcy, tentokáte však začátek naší výpravy byl v Ostravě-Výškovicích. Je až neuvěřitelné kolik krásných míst se nachází téměř pár minut za Ostravou.

V neděli jsme jeli na ovečky a Vixie mi udělala neuvěřitelnou radost. Pásla jako bůh :) bylo to jedno z nejlepších pasení za celou dobu od začátku. Snad jen první pasení na mně udělalo takový dojem. Vixie byla prostě úžasná. Jen doufám, že nám to tak půjde i nadále.

24.  září 2012 - Algida

V pátek odpoledne jsme s Vixie u nás doma přivítali dalšího člena :) Lucinka nám dala na hlídání Algidu. Holky si to již v pátek maximálně užívali. Venku dorážela a snažila se začít hru Vixie a doma to zase byla Algida. Holky lítali jako divé a první delší spánek se dostavil až v neděli dopoledne :) Do té doby to byl boj doma i venku. V neděli jsem Algidu zase vrátili a Vixie to nesla zle :), na Algidu si hodně zvykla a nerada se s ní loučila. :)

17. září 2012 - Další akční víkend

V pátek jsem po práci hned vyrazil s Vixie na průzkum terénu sobotního výletu. V sobotu jsme totiž s Filipem, Dančou a Darcy šli na výlet po okolí Ostravy. V neděli jsme s Vixie šli na Štěrkovnu a musím říct, že čistota vody mně opravdu dostala. Voda v Štěrkovně je naprosto průzračná a čistá.

11. září 2012 - Mistrovství republiky v pasení

V pátek jsme vyrazili směr Libhošť, kde jsme pomáhali s přípravou na Mistrovství republiky v pasení. Po příjezdu jsme s Vixie trochu prohnali ovečky :) a pak jsme si zkusili IHT 1. Vixie potom lítala po pastvinách s Coffe a Bubou a my s Luckou se vrhli do příprav na sobotní a nedělní mistrovství. Bohužel Vixie hárá a tím pádem jsme nemohli pomáhat přímo na závodech. Hold by psi běželi spíše za Vixie než za ovcemi :) V sobotu jsme odpočívali a čekali na zprávy jak dopadla Lucka s Coffe. V neděli jsme vyrazili směr Mokré Lazce a šli jsme se projít na Hradec nad Moravicí. Parádní procházka v ještě lepší společnosti. Dokonce jsme našli i houby :)))

30. srpna 2012 - Beskydy

Sice pozdě ale přece :) v sobotu jsme vyrazili do hor. Tentokráte to pro změnu byly Beskydy. Colodenni výlet proběhl v krásném prostředí Čeladné. Po cestě jsme potkali dva krát ovečky a jen co je Vixie spatřila tak už byl problém udělat krok jiným směrem. Prostě ovečky jsou pro ni magnet. :) Nakonec jsme byli v Beskydech celý den a bylo tam moc fajn.

22. srpna 2012 - Farma :)

Tento pátek pro nás byl velmi zvláštní, vyrazili jsme totiž na ovečk,y ale tentokráte i se stanem :). Společnost nám dělali Lucka, Filip, Danča, Verča a jejich pejskové. Na začátku jsme měli docela velký problém postavit stany, ale nakonec se nám to podařilo. Pak následovalo pasení a večer oheň a párky. Vixie celou dobu stále někde lítala a o odpočinku nechtěla vůbec slyšet. Spánku jsme moc neměli, jelikož jsme šli spát po druhé hodině a již v šest ráno jsme stávali a zase pásli :). Následoval výlet po okolí a pak se teplota vyšplhala velmi vysoko a pasení jsme už museli zrušit. Za celou dobu našeho pobytu Vixie spala cca 4 hodiny v noci a pak už vůbec, no přece nemůže spát, když se něco může dít :) Dohnala to ale v neděli.

Fotky by Lulu

a video :)

14. srpna 2012 - prázdniny

S Vixie si letní prázdniny užíváme co to jen jde. Obvykle ráno se věnujeme poslušnosti a poslední dobou jsme začali dost trénovat i stopy. Snad se časem dopracujeme i k nějaké zkoušce. Jinak stále chodíme k ovečkám a na procházky a výlety. V pátek jsme vyrazili na čtyřhodinou procházku na Loděnici. Bylo to moc fajn. V sobotu nám počasí nepřálo a plánovaný výlet do hor jsme museli zrušit. No a v neděli jsme jeli za ovečkama do Libhoště. :)

7. srpna 2012 - večerní venčení

3. srpna 2012 - nová fotogalerie

máme novou fotogalerii :)

23. července 2012 - Jeseníky

Historie se opakuje :) opět víkend v Jeseníkách.

16. července 2012 - Praha, Paříž, Jeseníky

Předminulý týden jsem trávil 3 dny v Praze, 4 dny v Paříži a pak zase den v Praze. Vixie si v té době užívala prázdniny u Filipa. Za hlídání moc děkuji. Ve čtvrtek jsme už ale vyrazili směr Jeseníky, kde si Vixie užívala 4 dny v podhůří Jeseníků. Tak jako pokaždé opět nechtěla ze zahrady domů a trávila na ní maximální čas lítáním za balonem či přetahováním. Vždy si našla nějakou oběť a tu otravovala co to jen šlo :)

Pár fotek:

Praha

Paříž

Jeseníky

26. června 2012 - úterní pasení

25. června 2012 - Nedělní výlet

Včera jsme po delší době opět vyrazili na výlet. Vixie si to ve společnosti dalších psů náramně užívala.

23. června 2012 - Vixie

14. června 2012 - Certifikáty

Po strastiplné cestě je máme konečně doma. Vixie je oficiálně český, polský a slovenský šampion. :)

11. června 2012 - NAROZENINY

Dnes jsou tomu přesně tři roky, kdy se narodilo to moje malé střeštidlo. :) Přeji ti Vixie hlavně zdraví a ten zbytek se už dostaví sám.

Všem Vixinčiným sourozencům přejeme také vše nej.

4. června 2012 - Mistrovství České republiky border kolií v agility

S Vixie jsme již v pátek po práci vyrazili společně s Verčou, Tomem a Beizee směr Strážnice, kde probíhalo mistrovství republiky v agility. Na místě jsme se setkali s Lucinkou, Ondrou, Algidou a Dorinkou. Ubytovali jsme se a za chvíli jsme už byli v plném počtu, dorazila totiž Lůca s Terkou, Neem, Misíkem, Šejlinkou a Nice. Ubytování jsme měli naprosto úžasné a tak jsme hned večer začali užívat volna a grilovali a popíjeli. Prostředí kolem kempu bylo také parádní, nádherný zámecký park a Baťův kanál. No a samozřejmě se také dařilo na závodech. Lůca s Neem skončili na třetím místě a Terka s Nice vše vyhrála, takže se stala Mistrem republiky. Mooooc gratulujeme. Vixinčina sestre Face společně s Luckou se stali vícemistry v agility družstev. Takže gratulace je také na místě. Celkově musím říct, že víkend to byl naprosto úžasný, parádní společnost, dobré počasí a úžasné okolí. Snad vše příští rok zase zopakujeme :)

Všem "vyvoleným" ještě jedno díky moc.

30. květen 2012 - Hooooodně práce

Poslední dobou je nějak málo času :) práce hodně a i o víkendech, takže na výlety to teď bohužel není. Stále ale chodíme pást jednou týdně a každý den jsme přibližně čtyři hodiny s Vixie venku. Tento víkend nás čeká ale mistrovství republiky border collií v agility. Jedeme fandit a věřím, že si víkend užijeme :)

9. květen 2012 - Prodloužený víkend

V pátek jsme vyrazili směr Hraběšice. Cesta byla docela příjemná a ze zatažené Ostravy jsme přijeli do pěkného počasí Jeseníků. Brzy ráno již Vixie vyrazila na zahradu a až s tmou vcházela zase zpět do chalupy. Tak činila po celou dobu našeho pobytu. Sem tam se příšla podívat do chalupy, ale jinak jsem o ni ani nevěděl :) Každý den jsme chodili na výlety a musím říct, že Vixie si to náramně užívala. Počasí nám celou dobu přálo a tím pádem se dá říct, že naše dovolená se vydařila.

více fotek zde

2. květen 2012 - štěňata THIWAHE

V sobotu jsme s Vixie navštívili štěňata s chovatelské stanice Thiwahe. Jsou to úžasní prckové. :)

V úterý jsem vyrazili na výlet směr Loděnice. Opět parádní den v příjemné společnosti. Vixie si poblbla ve vodě a náramně si to užila.

No a na závěr pár fotek ze zmiňované canisterapie

23. dubna 2012 - špatné zprávy

Vixie ve středu podstoupila preventivní vyšetření srdce a bohužel výsledek nebyl dobrý. Pan doktor má podezření na DCM. Za čtyři měsíce musíme na další vyšetření, aby se ukázalo, zda se to zhoršuje či nikoliv. Doufám že při další kontrole bude vše stejné. Díky této informaci samozřejmě rušíme plánované krytí.

No a teď jedna příjemnější zpráva, v sobotu jsme měli naplánovanou canisterapii pro postižené děti a jelikož moje nálada nebyla příliš dobrá, tak jsem chtěl vše zrušit. Lucinka mně však přemluvila a my s Vixie šli a byla to paráda. Děti si to užívali a my také. Vixie byla úžasná. Děti na ní leželi a hladili si jí a ona si to úžívala. Opravdu vydařená akce. Díky moc Luci, že jsi mne nakonec přemluvila a já šel a aspoň na chvíli jsem měl lepší náladu a myslel na jiné věci.

14. dubna 2012 - Český šampion

V sobotu jsme s Vixie byli na národní výstavě v Ostravě. Vixie se opět předvedla ve třídě pracovní a tuto třídu také vyhrála a tím splnila podmínky pro udělení titulu ČESKÝ ŠAMPION. Tímto titulem jsme také ukončili Vixinčinu výstavní kariéru, nyní může používat před jménem titul Multi šampion. Radost byla také znásobena tím, že Vixie porazila šampionku 6 zemí a také grad šampionku, která do Ostravy dorazila z Belgie. Vixie dostala od paní rozhodčí Mgr. Boženy Ovesné velmi pěkný posudek: fena dobrého rámce, dobrá horní i dolní linie, typická fenčí hlava, korektní skus, tmavé oko, prostorný hrudník, ocas správně nasazen a na fenu dobře nesen, dobrý pohyb, srst dobré kvality.

Airy Vixen Graceful Avalanche - výborná 1, CAC - rozhodčí Božena Ovesná - třída pracovní

12. dubna 2012 - výlet

Pozdě ale přece :) V pondělí jsme byli s Vixie na výletě na horách. Naší cílovou stanicí se stala turistická chata na Prašivé. Počasí nám přálo a výlet stál za to. Našlapali jsme něco málo přes 20 km.

6. dubna 2012 - veselé Velikonoce

Happy Easter

3. dubna 2012 - víkend :)

sobota = trénink obran, neděle = trénink pasení, pondělí = výlet

26. března 2012 - Klubový šampion

a máme ho doma :)

Klubový šampion

18. března 2012 - Mezinárodní výstava psů

V neděli jsme s Vixie vyrazili do Polska, kde probíhala mezinárodní výstava psů Katowice. Vixie se předvedla ve třídě pracovní a získala ohodnocení Výborná 1 CWC. Tímto také splnila podmínky pro udělení titulu Polský šampion. Díky tomuto úspěchu také nasbírala potřebné body k získání titulu Klubový šampion v České republice.

Airy Vixen Graceful Avalanche - výborná 1, CWC - rozhodčí Frank Kane UK - třída pracovní

14. března 2012 - nové video

12. března 2012 - víkend

Tento víkend byl pro nás s Vixie naprosto jiný než všechny ostatní. V sobotu byla Vixie venku cca 6 hodin a neděle měla téměř stejný průběh. Jen nechodila sama, ale společenost ji dělala Darcy, Aja a Beizzi. Vixie si nedělní procházku náramně užila. Nakonec jsme šli na chvíli k Filipovi a tam jsme popřáli vše nej Tomášovi k narozeninám a také ke svátku.

6. března 2012 - práce

Poslední dny jsem nějak moc pracovně vytížený a tak s Vixie toho tolik nestíháme. Každý den ale chodíme na dlouhé procházky a blbneme venku. Soboty jsou ale bohužel pracovní, takže obrany teď nestíháme. Neděle však stále patří pasení. Tentokrát jsem měl i kameru a tak snad za pár dnů bude i nové video.

20. února 2012 - pasení

Poslení dobou bylo stále kolem -20 stupňů ráno a přes den jsme mívali krásných -15 a tak jsme neměli moc možností jezdit na ovečky. V neděli jsme už ale vyrazili směr Libhošť. Počasí nám ale stále nepřálo, pršelo a do toho všudepřítomný rozbředlý sníh. Bylo to velmi náročné jak pro nás, tak také pro ovečky, které po dvou hodinách začaly stávkovat a my jsme jeli domů.

Přikládám pár fotek Vixie a její malé kostičky :)

5. února 2012 - zima (-20 stupňů celsia)

28. ledna 2012 - Mezinárodní výstava psů Trenčín

V sobotu ráno jsme vyrazili směr Slovensko, kde jsme jeli na mezinárodní výstavu prů v Trenčíně. Vixinka se předvedla ve třídě pracovní. Panu rozhodčímu Andráši Polgárovi se Vixie líbila a dostala od něj velmi pěkný posudek a také titul CAC. Tím také Vixie splnila podmínky pro udělení titulu SLOVENSKÝ ŠAMPION KRÁSY.

Airy Vixen Graceful Avalanche - výborná 1, CAC - rozhodčí Andráš Polgár CZ - třída pracovní

25.  ledna 2012 - canisterapit

Ve středu jsme s Vixinkou vyrazili do Centra pro zdravotně postižené Moravskoslezského kraje. Společnost nám dělala Lucinka s Algidou a Dorinkou. V centru jsme představili naši společnost Podané ruce a také canisterapii. Odpověděli jsme na spoustu otázek a také předvedli co všechno naše holky umí.

22.  ledna 2012 - obrany, pasení

Sobota

Neděle

16. ledna 2012 - canisterapie, obrany, pasení

Ve středu jsem byl s Vixie v domově důchodců v Havířově, kde jsme jeli společně s Lucinkou, Algidou a Dorinkou. Jeli jsme na naši první canisterapii. Byl to velmi příjemný zážitek a po příjezdu byla Vixie neskutečně unavená. Už si ani nepamatuji, kdy byla v podobném stavu :)

V sobotu jsme s Vixie šli na obrany a v neděli jako vždy na pasení. :) Vixie mi udělala radost a dělala velmi pěkné outrany.

7. ledna 2012 - Národní výstava

V sobotu jsme vyrazili směr Brno společně s Verčou, Tomem a Beizinkou. Jeli jsme na národní výstavu. Tentokráte jsme neměli takové štěstí jako na předchozích výstavách, ale i tak jsme měl s výstavy velmi dobrý pocit. Vixie se velmi pěkně předvedla a po celou dobu co se ostatní feny vysavovaly, Vixie krásně stála a téměř se nehýbala. :) Byla opravdu moc šikovná. Snad nám další výstava výjde lépe.

1. ledna 2012

Ať se v novém roce zbavíte starých pout a povede se vám o level posunout. Ať jste svým snům zas o krok blíž a nezastaví vás sebepevnější mříž. Ať se vám daří všechno, co děláte, a každé vteřiny si užíváte. Přejeme vám šťastný Nový rok, udělejte do něj ten správný krok.